Inne FAQ

FAQ (Frequently Asked Questions)

FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ – najczęściej zadawane pytania

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

W dziale tym znajdą Państwo FAQ, czyli zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Dzięki temu znajdą Państwo szybko odpowiedź na poszukiwane pytanie, gdy w wyniku późnej pory nie ma nas w biurze i/lub wolą Państwo sami przejrzeć zasoby naszej strony.

Dział ten znajduje się w fazie nieustannego wzrostu i rozbudowy. Impulsem są  tu zadawane przez Państwa pytania oraz ciągły rozwój naszego biznesu. Odpowiedzi na pytania poukładane są hierarchicznie, od najczęściej zadawanych do najrzadziej poruszanych wraz z odnośnikami w postaci linków do podstron z dalszą informacją.


Odpowiedzi na pytania FAQ

Poniżej znajdują się poszeregowane kategoriami pytania i odpowiedzi FAQ. Jeśli nie znajdziecie Państwo interesującego Was zagadnienie lub nie uzyskacie satysfakcjonującej odpowiedzi to prosimy o kontakt telefoniczny i/lub e-mailowy. Dane do kontaktu dostępne na strona kontaktowa.

Odpowiedzi na pytania FAQ zostały pogrupowane według kategorii:

  • Pytania o firmę.
  • Pytania o ofertę dla biznesu.
  • Pytania o ofertę indywidualną.
  • Pytania o warunki współpracy.
  • Pytania o usługi transportowe (spedycyjne).
  • Pytania o usługi logistyczne.
  • Pytania o inne usługi (ubezpieczenie cargo, tłumaczenia, porady celne).
  • Pytania o bezpieczeństwo.
  • Strefa Klienta.

Pytania o firmę

Czym się zajmujecie?

〉〉 Nasza firma zajmuje się dostarczaniem kompleksowych usług spedycyjnych i logistycznych dla biznesu oraz klientów indywidualnych. Jesteśmy  integratorem usług logistycznych takich jak: przed zakupem towaru, związanych z importem i eksportem, usług transportowych, logistycznych i magazynowych, dystrybucji krajowej i europejskiej, usług związanych z reklamacjami, odszkodowaniami, nienależnie pobranymi cłami i podatkami.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/o_firmie/

Jak długo działacie na rynku spedycyjnym?

〉〉 Marko Service w obecnej formie istnieje dopiero od kliku lat, lecz przedstawiciele naszego Zarządu pracują w branży już od 1992 roku. Stoi za nimi blisko 25 lat doświadczenia zawodowego na polu spedycji i logistyki.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/zarzad/

Jakie posiadacie uprawnienia i certyfikaty?

〉〉 Nasza firma posiada wszelkie stosowne uprawnienia i certyfikaty do prowadzenia działalności spedycyjnej. Dbamy o to, aby były one stale odnawiane i uzupełniane. Jeśli potrzebujesz od nas specjalnych uprawnień, których na chwilę obecną nie posiadamy jesteśmy w stanie rozważyć ich otrzymanie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/dokumenty_firmowe/

Gdzie można was znaleźć?

〉〉 Adres rejestrowy spółki, ale nie prowadzimy tam działalności znajduje się na Wiązanej 22E  w Warszawie. Działaność spedycyjną prowadzimy na Terminalu Cargo na ul. Wirażowej 35 p.308A również w Warszawie. Ponadto posiadamy oddziały naszej  dwóch agencji celnych: Terminal Utrata na ul. Utrata 4 w Warszawie i na Terminalu Cargo. Jednocześnie współpracujemy na całym swiecie ze spedytorami należącymi do naszej sieci  oraz przewoźnikami w  każdym rodzaju transportu.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/o_firmie/

Dlaczego wybrać właśnie waszą firmę?

〉〉 Do najważniejszych powodów dlaczego powinniście wybrać naszą firmę są to, iż: każdy klient jest traktowany jak nasz przyjaciel, nie sprzedajemy tylko transportu, lecz relacje, oferujemy uczciwość i partnerstwo oraz nasze gwarancje, iż otrzymacie najlepszą możliwą usługę za odpowiednio niską cenę
Więcej: https://spedycja-polska.pl/nasza_oferta/

Czy można osobiście porozmawiać z Państwa przedstawicielem i/lub pracownikiem?

〉〉 Wiemy, że czasem aby lepiej się poznać i/lub przeprowadzić udane negocjacje potrzebne jest spotkanie twarzą w twarz. Jesteśmy otwarci na takie sytuacje. Jeśli chcą się państwo z nami spotkać proszę skontaktować z nami w dogodny sposób celem omówienia spotkania w odpowiednim dla obu stron terminie i lokalizacji.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/.


Pytania o ofertę dla biznesu

Czy macie ofertę skierowaną do biznesu?

Posiadamy ofertę skierowaną do biznesu, tak krajowego, jak i międzynarodowego, od małego na dużym kończąc. Szczegóły oferty zostały przedstawione na stronie internetowej. Zawsze należy skontaktować się z naszym specjalistą celem przygotowania skrojonej na miarę oferty dedykowanej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/oferta-dla-biznesu/

Jeśli zadzwonię do was i/lub wyślę moje zapytanie ofertowe to jak szybko otrzymam odpowiedź?

〉〉 W związku ze specyfiką branży, złożonością zapytań i charakterystyką ładunków trudno jest jednoznacznie określić czasu potrzebny do przygotowania najlepszej możliwej oferty. Po otrzymaniu zapytania nasi pracownicy najszybciej jak to możliwe kontaktują się z Państwem celem doprecyzowania zapytania. Przygotowaną ofertę wysyłają w najkrótszym możliwym terminie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/

Dlaczego nie posiadacie wyodrębnionego cennika oferowanych usług?

〉〉 Nie posiadamy oddzielnego cennika oferowanych przez nas usług, gdyż z powodu specyfiki branży jest on niemożliwy do wykonania. Taki cennik musiałby być bardzo obszerny i ulegać ciągłym zmianom. W związku z tym w celu przygotowania wyceny należy skontaktować się z naszą obsługą klienta.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/

Czy macie promocje dla klientów biznesowych?

〉〉 Tak, posiadamy promocje dla klientów biznesowych. Wszystkie nasze aktualnie obowiązujące promocje znajdą Państwo na znajdującej się poniżej stronie internetowej. Jeśli uważasz, iż podane promocje to z mało, a Ty zasługujesz na specjalne traktowanie to prosimy o kontakt z naszymi specjalistami którzy na pewno pomogą.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/

Czy macie jakieś promocje dla nowych klientów biznesowych?

〉〉Tak, organizujemy promocje dla nowych klientów biznesowych. Aktualnie obowiązujące znajdują się na zamieszczonej poniżej stronie internetowej. Jeśli pojawią się jakieś pytania to prosimy skontaktować się z naszymi pracownikami.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/

Co oferujecie stałym klientom biznesowym?

〉〉 Stałym klientom indywidualnym oferujemy specjalne przyjacielskie traktowanie. Jeśli uważasz, że do tej pory nie zatroszczyliśmy się o biznes który reprezentujesz odpowiednio przyjacielsko to prosimy o kontakt z naszymi pracownikami. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/


Pytania o ofertę indywidualną

Czy posiadacie ofertę indywidualna, czyli dla osób fizycznych?

〉〉 Tak posiadamy ofertę przygotowaną dla klienta indywidualnego na usługi krajowe i międzynarodowe. Jest to pakiet usług skrojonych na miarę twoich aktualnych potrzeb i możliwości. Szczegóły oferty zostały przedstawione na zawartej stronie internetowej. Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię usługi to prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/oferta-dla-ciebie/

Jeśli zadzwonię do was i/lub wyślę moje zapytanie ofertowe to jak szybko otrzymam odpowiedź?

〉〉 W związku ze specyfiką branży, złożonością zapytań i charakterystyką ładunków trudno jest jednoznacznie określić czasu potrzebny do przygotowania najlepszej możliwej oferty. Po otrzymaniu zapytania nasi pracownicy najszybciej jak to możliwe kontaktują się z Państwem celem doprecyzowania zapytania. Przygotowaną ofertę wysyłają w najkrótszym możliwym terminie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/

Dlaczego nie posiadacie wyodrębnionego cennika oferowanych usług?

〉〉 Nie posiadamy oddzielnego cennika oferowanych przez nas usług, gdyż z powodu specyfiki branży jest on niemożliwy do wykonania. Taki cennik musiałby być bardzo obszerny i ulegać ciągłym zmianom. W związku z tym w celu przygotowania wyceny należy skontaktować się z naszą obsługą klienta.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/

Czy świadczycie usługi dla branży e-commerce?

〉〉 Tak, świadczymy usługi spedycyjne i logistyczne dla polskiej branży e-commerce. Jest to bardzo ważny obszar naszej działalności. Uważamy, iż branży tej należy się z naszej strony szczególna uwaga, gdyż potrzebuje ona najlepszych rozwiązań biznesowych w spedycji i logistyce. Szczegółowe informacje na ten temat oferty znajdą Państwo na dedykowanej stronie internetowej
Więcej: https://spedycja-polska.pl/obsluga-allegro/

Czy oferujecie usługi dla osoby prowadzących biznes na Allegro?

〉〉 Świadczymy usługi spedycyjne i logistyczne dla osób prowadzących swój biznes w ramach serwisu Allegro. Sposób podejścia do klienta i oferowane usługi są tu identyczne z oferowanymi dla całego polskiego e-commerce. Szczegółowe informacje są dostępne na poniższej stronie internetowej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/obsluga-allegro/

Czy macie promocje dla klientów indywidualnych?

〉〉 Organizujemy promocje skierowane do klientów indywidualnych. Wszystkie aktualnie obowiązujące promocje znajdują się na dedykowanej stronie internetowej. Jeśli uważasz, iż podane promocje to z mało, a Ty zasługujesz na specjalne traktowanie to prosimy o kontakt z naszymi specjalistami którzy na pewno pomogą.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/

Czy organizujecie promocje dla nowych klientów indywidualnych?

〉〉Tak, organizujemy promocje dla nowych klientów indywidualnych. Aktualnie promocje znajdą Państwo na poniższej stronie internetowej. W razie pytań pytań prosimy o kontakt z  naszymi pracownikami.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/

Co oferujecie stałym klientom indywidualnym?

〉〉 Stałym klientom indywidualnym oferujemy specjalne przyjacielskie traktowanie. Jeśli uważasz, że do tej pory nie zatroszczyliśmy się o twój biznes odpowiednio przyjacielsko to prosimy o kontakt z naszymi pracownikami. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/aktualna-promocja/


Pytania o warunki współpracy

Czy macie gotowe wzory zleceń i umów spedycyjnych?

〉〉 Nasza firma posiada specjalne wzory zleceń spedycyjnych, do pobrania na specjalnej stronie. Umowy spedycyjne przygotowywane są indywidualnie według indywidualnych ustaleń i negocjacji.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/umowy_zlecenia/

Gdzie odnaleźć wszelkie potrzebne formularze?

〉〉 Wszelkie potrzebne formularze znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w odpowiedniej zakładce. Proszę o sprawdzenie i kontakt z nami jeśli nie znajdą Państwo potrzebnego dokumentu.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/formularze/

Gdzie znaleźć wszelkie niezbędne upoważnienia i zaświadczenia?

〉〉 Wszelkie niezbędne upoważnienia i zaświadczenia znajdują się na jednej z naszych stron internetowych w dedykowanej zakładce. Najpierw prosimy o dokładne sprawdzenie dedykowanej strony. Jeśli nie znajdą Państwo poszukiwanych dokumentów to prosimy o kontakt z naszymi pracownikami.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/umowy_zlecenia/

Czy wielkość klienta ma dla was znaczenie?

〉〉 Każdy klienta jest dla nas ważny. Jeśli chce rosnąć wraz z nami i stawia na nas to my traktujemy go jak przyjaciela. Nieważne jak mały lub jak duży jest klient zawsze zostanie od nas odpowiedni skrojona usługę i najlepsze możliwe warunki.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/nasza_oferta/

Czy wielkość ładunku jest dla was problemem?

〉〉 Wielkość ładunku nie ma dla nas nas większego znaczenia, gdyż mamy dostęp do wszystkich możliwych rodzajów środków transportu, w tym specjalistycznego – wielkogabarytowego oraz kurierskiego. Niezależnie od tego jaki towar chcesz przesłać – mały, czy duży, jak daleko – kraj, czy cały świat to my dostarczmy ci odpowiednie rozwiązanie spedycyjne.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/transport-specjalistyczny/ponadgabarytowe/

Czy rodzaj ładunku jet dla was problemem?

〉〉 Rodzaj ładunku może być problemem, gdyż nie wszystkie rodzaje ładunków mogą być transportowane przez dane terytorium, do wybranego kraju, czy określonym środkiem transportu. Do kłopotliwych ładunków należą np. towary mrożone, niebezpieczne i broń. Niektóre z nich możemy przewieść, inne nie. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy możemy przewieść twój towar zapytaj o to podczas rozmowy z naszym spedytorem.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/transport-specjalistyczny/niebezpieczne/

Czy zajmujecie się spedycją krajową?

〉〉 Tak, nasza firma zajmuje się spedycją krajową w ramach każdego możliwego środka transportu (kołowy, kolejowy, powietrzny, czy wodny). Przetransportujemy twój ładunek w dowolny zakątek naszego kraju, szybko i na atrakcyjnych warunkach cenowych.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/krajowy/

Czy zajmujecie się spedycją międzynarodową?

〉〉 Nasza firma zajmuje się przewozem towarów w ramach spedycji międzynarodowej z wykorzystaniem każdego możliwego środka transportu. Przewieziemy twój towar w dowolne miejsce na świecie, szybko i po bardzo atrakcyjnej cenie. Jesteśmy dla Ciebie zawsze kiedy potrzebujesz usług spedycyjnych.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/oferta-dla-biznesu/

Czy jesteście zainteresowani innymi formami współpracy?

〉〉 Nieustannie rozwijamy nasz biznes. Jesteśmy otwarci na inne formy współpracy które odkryją przed nami nowe drogi rozwoju i możliwości wzrostu. Jeśli chciałbyś z nami współpracować na innej stopie niż jako klient prosimy o kontakt z naszym Zarządem. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego.
Więcej: formularz kontaktowy.

Czy macie zaprzyjaźnione firmy których usługi moglibyście polecić?

〉〉 Nasza firma wchodzi w skład wielu organizacji biznesowych, gdzie poznaliśmy i zdobyliśmy kontakty do wartościowych firm z różnych branż. Na życzenie naszych klientów jesteśmy w stanie polecić kilka firm oferującą poszukiwaną usługę i/lub towar. W tym celu prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/zarzad/

Dlaczego waszym zdaniem macie tak korzystne ceny?

〉〉 Mamy jedne z najlepszych cen na rynku, gdyż mamy: doskonałe kontakty biznesowe, rewelacyjne umowy o współpracy, doświadczenie w negocjacjach i doskonale działający know-how biznesu.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/o_firmie/

Dlaczego oferujcie tak korzystne warunki usług?

〉〉 Swoje usługi oferujemy na najlepszych możliwych warunkach. Dzieje się tak, gdyż interes naszego klienta jest dla nas najważniejszy. Nasze kontakty, podpisane umowy, talenty negocjacyjne i siłę biznesu firmy wykorzystujemy, aby przygotować klientowi najkorzystniejszą dla niego ofertę.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/dlaczego-my/


Pytania o usługi transportowe (spedycyjne)

Czy zajmujecie się transportem drogowym?

〉〉 Nasza firma oferuje transport drogowy (kołowy) w skali kraju i świata, w ramach wszystkich możliwych opcji (dedykowany, drobnicowy, doładunek, specjalny i kurier). Transport kołowy nie ma przed nami żadnych tajemnic. Dostarczymy dla ciebie każdy możliwy ładunek.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/drogowy/

Czy zajmujecie się transportem lotniczym?

〉〉 Transportujemy towary powietrzem liniami lotniczymi obejmującymi cały świat. Jesteśmy w stanie przetransportować niemal każdy rodzaj ładunku, który zmieści się w luku ładunkowym samolotu wykorzystując (transport cargo, lotniczy-morski, lotniczy-kurierski). Z naszą opieką twój towar doleci bezpiecznie i na czas.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/lotniczy/

Czy zajmujecie się transportem morskim?

〉〉 Zajmujemy się transportem morskim na obszarze całej kuli ziemskiej. Możemy przetransportować każdy rodzaj towaru tą drogą, niemal każdym środkiem transportu (kontenerowy, drobnicowy, konwencjonalny, RO-RO). Z nami twój ładunek dopłynie bezpiecznie i na czas.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/morski/

Czy zajmujecie się transportem kolejowym?

〉〉 Nasza firma zajmuje się transportem kolejowym na terenie całej Europy i Azji z naciskiem na transport do krajów byłej WNP. Mamy duże doświadczenie w przewozie kolejowym całowagonowy, kontenerowym i drobnicowym. Nieobce są nam normalne i szerokie tory. Pamiętaj, iż z nami twój ładunek dojedzie bezpiecznie i na czas.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kolejowy/

Czy zajmujecie się transportem specjalistycznym?

〉〉 W naszej ofercie znajduje się również transport specjalistyczny (kołowy, morski, lotniczy i kolejowy). Przewozimy towary: łatwo psujące się, niebezpieczne, ponadgabarytowe, transportujemy pojazdy, maszyny, wykonujemy chartery, mamy on board kurier oraz przewóz osób. Z nami twój ładunek dotrze szybko i na czas.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/specjalistyczny/

Czy organizujecie transport z Chin?

〉〉 Oprócz standardowego transportu z i do Chin dowolnie wybranym środkiem transportu (od niedawna również koleją) dla swoich klientów może sprawdzić kontrahenta w Chinach lub pomóc znaleźć dostawcę.

Muszę jak najszybciej przesłać mały ładunek z Chin, co mam wybrać?

〉〉 Jeśli chcemy przesłać mały ładunek z Chin do innego kraju na świecie to najlepiej jest wybrać transport lotniczy. Zaletą jest szybkość, zaś wadą wysoka cena, co przy ciężkich ładunkach może uderzyć po kieszeni.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/lotniczy/

Muszę przesłać duży ładunek z Chin, lecz mam na to dużo czasu?

〉〉 Jeśli chcemy przetransportować duży ładunek z Chin w inny zakątek świata to najlepszym wyborem jest transport morski. Zaletą jest niski koszt zwłaszcza przy transporcie dużych ładunków, zaś wadą długi czas dostawy.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/morski/

Muszę przesłać duży ładunek z lub do Chin, lecz liczy się cena, zaś dopuszczalny czas transportu to 2 – 3 tygodnie?

〉〉 Takie warunki spełnia przewóz ładunku za pomocą transportu kolejowego w ramach trasy łączącej Chiny i Polskę. Zaletą jest niewysoki koszt transportu dużych ładunków, zaś wadą stosunkowo długi czas dostawy (2 – 3 tygodnie).
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kolejowy/

Czy macie promocje na transport z i do Chin?

〉〉 W związku z dużym zainteresowaniem transportem z i do Chin uruchomiliśmy specjalną promocję obejmującą transport kolejowy. Stale posiadamy atrakcyjne oferty na transport kurierski, lotniczy, drobnicowy i kontenerowy.

Czy organizujecie przeprowadzki?

〉〉 Nasza firma przeprowadza również zorganizowane przeprowadzki pomiędzy krajami na całym świecie. Przeprowadzamy rodziny, grupy osób i całe firmy. W zależności od potrzeb Klient może wybrać interesujący go zakres usługi oraz dobrać usługi dodatkowe. Z nami przeprowadzki przestają być problemem, a stają zwykłą podróżą.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/przesiedlenia/

Czy organizujecie przesiedlenia?

〉〉 Organizujemy międzynarodowe przesiedlenia dla rodzin, grup osób i firm. Przesiedlamy między wszystkimi możliwymi krajami i w ramach wszelkich możliwych kontynentów. Nasz klient może wybrać realizację całości usługi lub tylko jej części. Oferujemy również szereg usług dodatkowych. Z nami przesiedlenia stają się pierwszym przystankiem na nowej drodze.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/przesiedlenia/

Czy wynajmujecie autokary?

〉〉 W naszej ofercie znajduje się również wynajem autokarów tak w ramach transportu osób w kraju i za granicą w ramach Unii Europejskiej. Jesteśmy w stanie dostarczyć dowolna grupę osób odpowiednio dobranym środkiem transportu osobistego  w wybrane miejsce w Europie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/autokary/

Czy transportujecie towary łatwopsujące się?

〉〉W swojej ofercie mamy również transport towarów łatwopsujących się w chłodniach. Możemy przewozić potrzebujące chłodni ładunki w ramach wszystkich rodzajów środków transportu (kołowego, kolejowego, morskiego i lotniczego).
Więcej: https://spedycja-polska.pl/transport-specjalistyczny/latwopsujace/

Czy załatwiacie chartery?

〉〉 Dla naszych klientów jesteśmy w stanie załatwić charter na każdy możliwy środek transportu mający na celu transport do dowolnie wybranego miejsca na świecie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/transport-specjalistyczny/charter/

Czy organizujecie on board kuriera?

〉〉 Na specjalną potrzebę naszych klientów jesteśmy w stanie zorganizować lot on board kuriera w dowolnie wybrane miejsce na kuli ziemskiej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/specjalistyczny/on-board-kurier/

Czy zajmujecie się transportem maszyn?

〉〉 W ramach usługi transportu specjalistycznego organizujemy również transport maszyn i urządzeń technicznych. Mimo problematyczności takich ładunków świetnie radzimy sobie z transportem nawet najbardziej ciężkich i/lub wrażliwych urządzeń.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/specjalistyczny/transport-maszyn/

Czy przewozicie ładunki ponadgabarytowe?

〉〉Nasza firma przewiezie dowolnie ciężki i/lub wielki ładunek wybranym przez klienta środkiem transportu we wskazane miejsce świata.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/specjalistyczny/ponadgabarytowe/


Pytania o usługi logistyczne

Czy zajmujecie się dystrybucją towarów?

〉〉 Jedną z oferowanych przez nas usług logistycznych jest organizacja dystrybucja towarów. Zajmujemy się kompleksową opieka logistyczną Klienta od początku do końca nawiązania współpracy w postaci pełnego wachlarza usług podstawowych, uzupełnionych o usługi dodatkowe i komplementarne.
Więcej:  https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/dystrybucja/

Czy zajmujecie się logistyką dla sklepów e-commerce i sprzedawców z Allegro?

〉〉 Oferowana przez nas usługa logistyczna sklepów e-commerce i Allegro jest specjalistycznym działaniem pełnej logistycznej obsługi sprzedawców internetowych obejmującą: magazynowanie, dogodne miejsce odbioru osobistego (w Warszawie), komplementację przesyłki, przepakowywanie towaru, dostawę zakupionych towarów do końcowego odbiorcy.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/obsluga-allegro/

Czy macie jakieś rozwiązanie techniczne dla sklepów e-commerce i sprzedawców z Allegro?

〉〉 Dla naszych klientów zajmujących się e-commerce stworzyliśmy autorski, dedykowany system poprowadzenia dokumentacji magazynowej i dystrybucji przez kanał internetu. Możliwość wypróbowania w wersji demo.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/obsluga-allegro/

Czy macie promocję dla sklepów e-commerce i  sprzedawców z Allegro?

〉〉Tak, posiadamy specjalną ofertę promocyjną dla sklepów e-commerce i sprzedawców z Allegro. Polega ona na pełnej obsłudze logistycznej i fakturowaniu już od 100 zł miesięcznie. Szczegóły oferty dostępne są na naszej stronie w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/obsluga-allegro/

Czy macie dostęp do powierzchni magazynowych?

〉〉 W naszej ofercie znajduje się usługa magazynowania towaru na życzenie klienta w dowolnym miejscu na świecie. Magazynowanie przeprowadzane jest w ramach dostępnych powierzchni magazynowych naszych zaprzyjaźnionych partnerów handlowych. Dodatkowo oferujemy paletę usług logistycznych powiązanych i uzupełniających magazynowanie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/magazynowanie/

Czy posiadacie własne magazyny?

〉〉 Nasza firma posiada własne powierzchnie magazynowe w ramach posiadanych lokalizacji w Warszawie. Są to magazyny znajdujące się na ul. Postępu (magazyn główny), ul. Utrata i ul Wirażowa  (magazyny naszych agencji celnych).
Więcej: https://spedycja-polska.pl/uslugi_logistyczne/magazynowanie


Pytania o inne usługi (ubezpieczenie cargo, tłumaczenia, porady celne)

Czy można u was przetłumaczyć dokumenty pojazdu?

〉〉 Tak, nasza firma zajmuje się tłumaczeniami pojazdu z praktycznie każdego języka. Usługę tłumaczenia przysięgłego oferujemy już od 99 PLN netto w formie zryczałtowanej opłaty, gdzie od razu ustalamy koszt usługi za pełny komplet tłumaczeń (tj. dowodu rejestracyjnego, umowa kupna-sprzedaży itp.). Na prośbę naszych klientów możemy również załatwić tłumaczenia przysięgłe innych dokumentów, lecz cena takiej usługi będzie wyceniana indywidualnie
Więcej: https://spedycja-polska.pl/tlumaczenia/

Czy świadczycie odprawy celne?

〉〉 Nasza firma jako jedna z nielicznych świadczy również usługi obowiązkowych odpraw celnych. Posiadamy 2 własne agencje celne w których zatrudniamy fachowców, byłych urzędników celnych. Dodatkowo nasz Prezes od 1992 ma uprawnienia agenta celnego służąc pomocą i radą w trudniejszych przypadkach. Ceny oferowanych przez nas usług celnych zaczynają już się od 99 PLN netto.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/odprawy-celne/

Czy posiadacie własną agencję celną?

〉〉 Posiadamy aż 2 własne agencje celne, Agencja Cargo i Agencja Utrata. Jedna agencja znajduje się na Lotnisku Chopina na terminalu Cargo przy adresie ul. Wirażowa 35 p. 308 (w budynku DHL) w Warszawie. Druga agencja mieści się na Pradze Północ przy adresie ul.Utrata 4 w Warszawie. Obie agencje posiadają własne przestrzenie magazynowe i świadczą wszystkie niezbędne w takich przypadkach usługi celne.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/agencja-celna/

Jakie usługi celne świadczycie?

〉〉 W ramach naszych 2 agencji celnych świadczymy usługi:  odprawy celnej, przedstawicielstwa fiskalnego, deklaracji AKC-u oraz deklaracji Intrastat. Dodatkowo w ramach usług dodatkowych oferujemy m.in. powierzchnie magazynowe, tłumaczenia przysięgłe dokumentów i transport do miejsca przeznaczenia.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/agencja-celna/

Czy macie agencję celną na terminalu cargo Lotniska Fryderyka Chopina?

〉〉 Tak, posiadamy własną agencję celną na terminalu cargo Lotniska Chopina w Warszawie. Agencja świadczy usługi odprawy celnej, przedstawicielstwa fiskalnego, deklaracji AKC-u i Intrastat. Ponadto posiada własne przestrzenie magazynowe, pomaga w tłumaczeniu dokumentów, czy transporcie do punktu dostawy.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/agencja-celna

Czy posiadacie powierzchnie magazynowe przy agencjach celnych?

〉〉 Dysponujemy odpłatnymi przestrzeniami magazynowe znajdujące się przy naszych obu agencjach celnych. Są one dostępne w pierwszej kolejności dla wszystkich naszych klientów.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/agencja-celna

Czy zajmujecie się akcyzą?

〉〉 W ramach świadczenia usługi akcyzy zajmujemy się: tworzeniem dokumenty zgłoszenia celnego na pojazdy podlegające rejestracji, organizujemy tłumaczenia przysięgłe dokumentacji pojazdu, załatwiamy rzeczoznawców technicznych oraz sporządzamy dokumentację niezbędną do  sprowadzania towarów objętych podatkiem akcyzowym.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/akcyza

Czy oferujecie usługę przedstawicielstwa fiskalnego?

〉〉 Nasz firma oferuje usługę przedstawicielstwa fiskalnego. Polega ona na przełożeniu płatności podatku VAT przez Klienta należnego za importowane towary co najmniej do 25 dnia kolejnego miesiąca licząc od dnia odbytej odprawy.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/przedstawicielstwo-fiskalne/

Czy pomagacie w uzyskaniu deklaracji AKC-u?

〉〉 Pośredniczymy w uzyskaniu deklaracji AKC-u. Usługa ta związana jest z podatkiem akcyzowym jaki każdy musi odprowadzić przy sprowadzeniu pojazdu do kraju z Unii Europejskiej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/deklaracja-akcu/

Czy organizujecie deklarację Intrastat?

〉〉 Tak, nasza firma pomaga w uzyskaniu deklaracji Intertat. Jest to obowiązkowy dokument elektroniczny  składany przez krajowe podmioty gospodarcze dokonujących większych obrotów z krajami Unii Europejskie, wtedy gdy import przekracza 3 mln PLN, zaś eksport 1,5 mln PLN.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/intrastat/

Czy udzielacie porad celnych?

〉〉 W związku z naszym doświadczeniem w branży oraz posiadaną wiedzą udzielamy odpłatnych porad celnych. Ich zakres obejmuje tematykę: taryfikacji, procedur celnych, ograniczeń wynikających z innych ustaw jak CE, homologacji, kontroli fitosanitarnej, kontroli weterynaryjnej sanepidu, kontroli standaryzacji towarów rolno-spożywczych, ceł antydumpingowych, przetwarzania pod kontrolą, zezwoleń celnych itp.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/inne_uslugi/


Pytania o bezpieczeństwo

Czy posiadacie ubezpieczenie jako firma spedycyjna?

〉〉 Tak, posiadamy specjalne ubezpieczenie przeznaczone dla firm spedycyjnych, które nazywane jest ubezpieczeniem z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika OCP. Zawsze okazujemy ten dokument na prośbę klienta. Chroni ono finansowo ładunek klienta, jednak do określonej wysokości i zachowaniem określonych warunków.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/procedura-reklamacji/

Przed czym chroni mnie jako klienta ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej Spedytora zwane OCS?

〉〉 Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Spedytora zabezpiecza Państwa finansowo przed błędami popełnionymi z winy i przyzwolenia firmy spedycyjnej opiekującej się Waszym ładunkiem. Ubezpieczenie chroni ładunek pod warunkami zawartymi w umowie i do ściśle określonej wysokości.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/dokumenty_firmowe/

Czy powierzony państwu ładunek jest ubezpieczony?

〉〉 Każdy powierzony nam ładunek jest automatycznie chroniony finansowo przed ewentualnymi szkodami na dwa sposoby. Nasza firma jako spedytor wykupuje ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej Spedytora, zaś przewoźnik zajmujący się ładunkiem ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika. Oba te dokumenty ubezpieczają ładunek na podstawowym poziomie, czasem nie pokrywając rzeczywistych strat finansowych klienta. W związku z tym istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenie zwanego Cargo, które oferowane jest na ładunek i/lub fracht w wysokości 100% i 110%.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/procedura-reklamacji/

Czy można dodatkowo ubezpieczyć przewozony ładunek?

〉〉 W chwili przekazania ładunku pod naszą opiekę zostaje roztoczony nad nim obowiązkowych ubezpieczeń OCS (Ubezpieczenie Cywilne Spedytora) i OCP (Ubezpieczenie Cywilne Przewoźnika). Celem uzyskania dodatkowego ubezpieczenia mogą Państwo wykupić ubezpieczenie Cargo, które w razie problemów powinno w pełni zrekompensować Państwa szkody. To są wszystkie metody jakimi mogą Państwo zwiększyć jego zabezpieczanie.

Czy oferujecie dodatkowe ubezpieczenie Cargo?

〉〉 Tak nasza firma pomaga odpłatnie w uzyskaniu ubezpieczenia Cargo, czyli dodatkowego ubezpieczenia ładunku na czas jego transportu z miejsca nadania do odbioru. Możemy ubezpieczyć ładunek i/lub fracht, na wartość 100% lub nawet 1110%. Warto wykupić te ubezpieczenie jeśli przewozimy naprawdę wartościowy ładunek.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/inne_uslugi/

Czy mogę zareklamować źle przeprowadzoną usługę?

〉〉 Mają Państwo prawo zareklamować źle przeprowadzoną usługę. Jeśli sądzą Państwo, iż nie wywiązaliśmy się z naszych zobowiązać prosimy o kontakt z naszą firmą. Szczegółowa procedura reklamacyjna znajduje się na dedykowanej stronie w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/procedura-reklamacji/

Gdzie mogę zareklamować źle wykonaną usługę?

〉〉 Jeśli szkoda wynikła na etapie w którym opiekę nad ładunkiem sprawowała nasza firma to należy kontaktować się z naszą firmą. Jeśli do szkody doszło w momencie, gdy już nie zajmowaliśmy się ładunkiem to trzeba kontaktować się z odpowiednią firmą transportową i/lub ubezpieczycielem. Ze swojej strony na życzenie klienta możemy pośredniczyć w dochodzeniu roszczeń przed przewoźnikiem i/lub ubezpieczycielem.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/procedura-reklamacji/

Jak przebiega procedura reklamacji?

〉〉 W sposób szczegółowy procedura reklamacji została przedstawiona na dedykowanej stronie w ramach naszego serwisu internetowego. Jeśli uzyskane tam informacje nie zaspokoiły w pełni Państwa ciekawości to prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/procedura-reklamacji


Strefa klienta

Gdzie umieszczone są wasze kontakty

〉〉 Wszystkie kontakty do nas umieszczone są w ramach jednej strony internetowej. Mogą państwo przejść do niej klikając w zamieszczony poniżej link.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/kontakt/

Gdzie można znaleźć oficjalne dane firmowe?

〉〉 Wszystkie oficjalne dane firmowe mogą Państwo znaleźć zebrane na dedykowanej stronie internetowej w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/o_firmie/

Gdzie znajduje się głowa siedziba firmy?

〉〉 Głowna siedziba firmy znajduje się pod adresem na ul.Postępu 11 w lokalu 14, na Dolnym Mokotowie, w Warszawie.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/o_firmie/

Gdzie można znaleźć ofertę dla biznesu?

〉〉 Nasza oferta dla biznesu znajduje się na specjalnej stronie internetowej. Przejdą do niej Państwo klikając w zamieszczony poniżej link.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/oferta-dla-biznesu/

Gdzie przedstawiona jest oferta dla klienta indywidualnego?

〉〉 Nasza oferta dla klienta indywidualnego znajduje się na specjalnej stronie internetowej. Przejdą do niej Państwo klikając w zamieszczony poniżej link.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/oferta-dla-ciebie/

Gdzie są zebrane państwa formularze do pobrania?

〉〉 Wszystkie niezbędne formularze znajdą Państwo na dedykowanej stronie internetowej w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/formularze/

Gdzie znajduje się formularz umowy spedycyjnej?

〉〉 Informacje na temat formularza umowy znajdą Państwo na specjalnej stronie internetowej w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/umowy_zlecenia/

Gdzie znajduje się formularz zlecenia spedycyjnego?

〉〉 Formularz zlecenia spedycyjnego znajduje się na specjalnej stronie internetowej w linku poniżej.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/umowy_zlecenia/

Gdzie mogę pobrać formularz upoważnienia?

〉〉 Formularz upoważnienia znajduje się na dedykowanej stronie internetowej pod poniższym linkiem.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/upowaznienia/

Gdzie mogę pobrać dokument oświadczenia?

〉〉 Formularz upoważnienia znajduje się na dedykowanej stronie internetowej pod poniższym linkiem.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/upowaznienia/

Jakie są zasady współpracy ze spedytorem?

〉〉 Dla Państwa wygody zebraliśmy w jednym miejscu zasady współpracy ze spedytorem. Poznanie ich ułatwi Państwu kontakt z naszymi specjalistami. Zachęcamy do lektury zebranych tam informacji.
Więcej: https://spedycja-polska.pl/zasady-wspolpracy/

Czym różni się spedytor od przewoźnika?

〉〉 Zapewnia kompleksową i stałą obsługę spedycyjną swojego klienta.
〉〉 Dba, aby Klient nie przepłacał dając tylko tyle, ile wynosi aktualna cena rynkowa.
〉〉 Znając i monitorując rynek podczas negocjacji działa wyłącznie w najlepszym interesie Klienta.
〉〉 Wyręcza Klienta przejmując jego obowiązki spedycyjne w zakresie wyszukiwania najlepszych ofert i negocjacji cenowych.
〉〉 Oszczędza czas i energię Klienta dzięki czemu może on skupić się na rozwijaniu biznesu.
〉〉Mając pewność stałej ceny usługi nawiązuje długotrwałą relację z Klientem nieustannie optymalizując koszty w ramach programu lojalnościowego i wzrostu wolumenu zamówień.

Czy pomagacie w dopuszczeniu do obrotu towarów, które nie posiadają właściwych certyfikatów zgodności z CE i/lub oznaczeń?

〉〉 W ostatnim czasie nastąpiło gwałtowny wzrost wymagań UC i innych organów w kwestii właściwego oznaczenia importowanych towarów zgodnych z polskim i unijnym prawodawstwem np. CE.  Wychodząc na przeciw tym problemom przygotowaliśmy kilka rozwiązań w tym zakresie , nie tylko poprzez procedurą naprawczą realizowaną na składzie celnym, która jest czasami długa i żmudna.
Prosimy o kontakt via email officespedycja-polska.pl (kliknij w email) .

Słowa kluczowe: | FAQ | pytania | odpowiedzi | zadać pytanie | poznać odpowiedź | wysłać pytanie | otrzymać odpowiedź |